woensdag 11 september 2013

Al die supporters...

Dat de bewoners en deelnemers (maar ook de medewerkers !! )  echte supporters zijn van de Compostelabikers, dat moet ik jullie niet vertellen... ik heb hier een aantal leuke reacties die ik jullie zeker niet wil onthouden van de bewonersraad (jawel, ook onze bewoners en deelnemers nemen deel aan vergaderingen):

Enkele reacties van de bewoners op de bewonersraad:

‘Heel leuk om het vertrek te zien, al die mensen die hier komen’ Carlo
Wendy vraagt zich af waar de opbrengst voor is
‘Tof’ Evy
‘Jammer dat ik zelf niet kon meefietsen’ Thijs
‘’twas goed: veel kindjes, muziek, een tent’ Jean B
‘’t was leuk om te zingen’ Linda
‘Leuk dat we een klein stukje konden meerijden… ik wou nog wel verder’ David

‘Ik vond het leuk om naar te kijken’ Freddy

Trouwens een van de collega's hier op de administratie had toch wel heeeeeeeeeeeel graag meegereden, rara wie zou dat toch kunnen zijn?

 

Daarnaast wil ik toch wel meegeven dat al die reacties op het gastenboek hartverwarmend en leuk zijn. Een aanrader !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten